Jag fick låna en ängel ... ♥

1990 - 2006 ♥

Jag glömmer dig aldrig vännen
Du var som ett plåster såret
nu finns du ej kvar här hos mig
du försvann för tidigt, du var bara
15 år gammal... i år blir det 3 år
sedan du lämna jorden och fördes
till dem andra änglarna i himlen.
Varje dag undrar jag, varför?
varför tog tåget just dig? ♥

Jag älskar dig, och jag kommer
alltid älska alla våra minnen
vi hade tillsammans, du var en
värdefull vän som alltid fanns där
Nu är du min älskade ängel
som ständigt vakar över mig, ♥

Ses på andra sidan baby, i love you. ♥
 
( låten jag sjöng på flera uppträdanden
men vi gjorde också om den lite
där de inehöll hans namn och andra
fina saker
)



    

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Filip Mauro Eriksson ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0