Hemma igen

Hello alla! kom hem för ett tag sen, gårdagen var jätte bra... började me att jag & Jane mötte upp Marika i u-väsby, vi tog tåget till Uppsala och sen så drog vi tre hem till Marika.. fixade oss sminkade oss osv.. köpte mat och aldrig mer thaimat där! fyfan säger jag bara... iallafall, sen satt vi spela spel.. och sen kom folket, vi dansa och hade skit kul... jag drog dock ej ut me dem till saluhallen, utan jag träffade ********* :) vi drog hem till ****** och titta film och så, sen så slockna vi direkt! sjukt trötta, upp tidigt idag.. för dem skulle jobba, så jag fick skjuts till donken där Jane satt me två stycken fyllekajjor haha! dem hade inte sovit något och var skit fulla.. stackars Jane som inte fick en blund, hon såg helt död ut! .. sen drog vi hem & Jane's daddy hämta oss vid väsby! .. tack för igår alla, vi ses snart igen! så jävla nice det var <3


Haha, typiskt mig ha med mig kameran.. men glömma ta kort :$:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0