haha :] klant

Hej alla vakna? det är kanske inga av mina läsare vakna? aja jag gör ett inlägg iaf :) ... vaknade för någon timme sedan, asso fredan var haah kaaaoskväll :D men älskvärd iaf...

Det började med att jag fick skjuts av Danne till Cozma, tack Danne :) .. så mötte jag upp Cozma, vi satt på hennes balkong rökte och drack vin och snacka skit.. sen kom Anna & Cicci , då hoppade vi in i bilen drog och hämtade Jane..( hon ska med mig till uppsala idag kul va? ) , aja återkommer med det.. iallafall vi drog in till The Bridge, vi parkerade och gick in.. självklart stod jag på listan ;) gratis inträde och vi gick in! vi var kanske där 10 minuter? SÖG SÖG SÖG FINNS INGA ORD FÖR DEN CLUBBEN! usch va hemsk...så vi drog vidare till viperrom ? haha mer drag där och bättre folk? eller iallfall vad jag minns och såg haha! .. ramlade också i trappan på viper, så mina ben mår inte bäst.. blåmärken och rivsår aj ! haha :) .. kom en vakt efter mig, jätte trevlig '' gick de bra gumman?'' jag nykter som jag var kollar på han och ler ahhaha.. kände ingen smärta då, men nu imorse AJ! haha! vi drog till donken, sen hem! ... Niko om du ser det här, haha sorry.. råkade somna när du ringde 7 gånger och 3 sms eller var det var? (: puss på dig, ring mig senare så kan vi snacka haha...  iallafall, vi hade skit kul vi brudar... det var nice, shaekade sjukt mkt.. fick nog i mig lite för mycket alkohol (a) ahha :) vaknade sjukt tidigt, men mår bra efter jag druckit 2 liter vatten haha! ...

Idag ska jag & Jane till Uppsala och parta loss med nice folk ... eller ska vi parta? det får vi se! :p... vi ska dit hon ska träffa sin killkompis och jag min (: , sen ska jag såklart träffa Marika också!! :D:D .. vad ska ni göra ikväll? hade ni en bra fredag? haha inte lika klantig som min ? (:



Blir gaalet taggad av denna låt :) så slänger upp den igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0