blir heelt galen snart...

Sitter vid msn pratar lite me folk sådära, lyssnar på musik... får upp en låt som vi typiskt sjöng på kryssningarna vi varit på i år... då alla skriker i hytten åÅÅÅHÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ... TUUUNG! vi ska boka snart :) snart drar vi kryssning.. brudarna & grabbarna.. underbart ska det bli! ..

vet ni, ni som läste mitt tidigare inlägg idag... jag skiter fullständigt nu, jag mår bra och jag ser framåt.. det var inte seriöst sådär.. men det är tråkigt att människor är fulla me skit.. en vacker dag får dem äta upp skiten ;) och det ska jag se till ...
 


Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Fin blogg :)

2009-09-24 @ 21:46:05
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0