ÄR ARG FÖR JAG TRODDE DET!

Godmorgon! har inte vaknat på rätt sida idag,
nej nej.. är för ledsen & irriterad för det,
har tänkt hela natten på massa skit, om en viss person...
och om några saker som hände igår! ...
fuck it, varför ska jag kriga?varför ska jag visa mig bra?
när du är så kall tillbaka ... nänä! ..nu får det vara nog, verkligen.
Visar du inte ditt intresse, förlorar du mitt ...
jag är ingen boll du kan bolla med fram och tillbaks med..
jag är trött på att tro på lögner.

fuck it, jag ska försöka bli bättre! du/ni ska inte få förstöra min dag... 
tack för denna kommande helg förresten. 'suck'



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkte bara lämna en rad.. känner igen mig, det du skrivit hade jag lika gärna kunnat skriva. Liksom, trött på att försöka när man inte får nåt tillbaka.. men ändå fortsätter man. Ahja.. hoppas du får en bra dag ;p

2009-09-24 @ 13:14:31
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0