ååh!

Hej älskade blogg och läsare! blogg.se är fortfarande cp, så har inte kunnat blogga på hela dagen, men har iallafall idag vaknat tidigt drog me Sara & Nadin till våran gamla skola käka mat träffa massa... sen vi drog till kondis fixade Saras naglar medans Nadin jobba lite... sen vi drog till Sara bakade misslyckad sockerkaka haha! sen till mig, fixade mina läckra naglar ... chillnani hela kvällen, drog köpte cigg hem till mig igen snacka skit...

Imorgon ska jag köra! wiho äntligen..





Tack Nadin för jätte fina naglar! .. ( mjaou på min förlovningsring ;) )


Kommentarer
Postat av: maria nilsson

snygga syrran<3

2009-09-01 @ 22:01:18
URL: http://onlymariya.blogg.se/
Postat av: ..

gelé eller akryl?

2009-09-03 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0