Torsdaaag!

Va bra att blogg.se INTE är segt, absolut inte...''suck''

det har krånglat hela jävla dagen, fyfan sne jag blir
hihi jag kom iaf hem precis har varit iväg me mami
handlat och fixat lite :] .. vi tittar på hus nu..
vi ska nämnligen försöka flytta, jag vill det jätte gärna!! :D

Aja nu väntar middagen, sen klockan 8 är det mammas pojkar
haha måste bara kolla, så skönt program :D hihihi!
sen är det inlåst som gäller, där min gamla flört är med ;p
det hade jag ingenaning om, ska iaf träffa han snart när han
kommer upp till Sthlm! :) hihi :D


haha hitta en gammal bild min bror la upp på facebook.

Jag & bror .. jag var väl 15 kanske? ahha :)






Min vackra bror!! jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0