gissa vart jag sitter och bloggar någonstans? :)

Hej alla underbara! förlåt för dålig uppdatering ... men jag och nadin vi drog in me massa igår, sen mötte vi upp några grabbar drog ut ... dem blev SKIT fulla hah förutom jag & nadin.. vi var dem ända som typ dansade ? Anna dansa lite i början flippa me varje kille där haha, dog av garv :D skön du e bruden! .. sen drog dem satt i sofforna hela kvällen .. jag och nadin vi dansa hela hela hela kvällen och natten tills vi drog hem .. haha lovar vi gick ner 10 kilo var haha :D skönt det var och så jävla nice!! .. sen drog vi hem, dem andra försvann så jag och nadin drog hem själva! kom hem i skaplig tid, la mig sov.. sen imorse gick jag upp hyffsad tid, ut me min bebis på långpromenad.. ja gissa vart jag egentligen sitter och bloggar någonstans? på min data? svar : JA! i mitt rum? SVAR: NEJ? :p .. de e såhär jag och Nadin målade ju mitt nya vardagsrum i torsdags.. och nu har vi tagit in tv:n datan och allt soffa i detta rum! så jävla nice det blev, ska bara köpa en stor ny soffa sen är jag nöjd!!!!!!!!!! wiho!

Nu återstår bara lite andra grejer kvar.. =) men nöjd blev jag iaf...

Ikväll ska Sara & Anders komma till mig, vi ska kolla film ta de lugnt.. sen drar vi ut på krogen dansar ;) ihih
vad är era planer? berätta :D love it..

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0