tbx.

Strax hopp i sängen, imorgon är det fredag! då ska jag & Nadin dra iväg till Cilla göra inbakade flätor.. dock inte hela håret utan vi gör några stycken på ena sidan :) sen ska vi till centrum möta upp Jennie som ska sova hos mig.. sen in på systemet, köpa dricka.. sen ska vi köra all night long! .. shottkalas för hela slanten och en massvis me vin! :) haha hur ska detta sluta? jadu :) imorgon är det röj iallafall, något som är SÄKERT ! :)

Vad ska ni göra på fredag ? hemmakväll eller ut? :) Puss

   


Kommentarer
Postat av: Sabina

kanske gör svart då ;)

2009-11-27 @ 00:06:09
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: angelicah

Tja =) Hoppas allt är bra med dig? Tänkte bara tipsa om min blogg som är till för dig som gillar allt inom musik & nöje! Kolla gärna in vad jag har för musik upplagd under kategorin "Musikuppdatering". Hoppas du inte tar allt för illa upp ;) Take care!



Kommentera gärna min senaste videoinspelning där jag sjunger Jay Sean - Down (piano version) . Skulle uppskatta lite kritik :) tack och hej.

2009-12-04 @ 19:40:49
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0