Angående mina ögonbryn!

Ja jag har tatuerat dem, vissa tror det inte och vissa gör.. men ja, jag gjorde det i mars tror jag (?)
Yes, och det var de värsta jag varit med om, värre smärta finns inte..
fyfan, men skönt att få de gjort! ..  =) Varför gjorde jag det för ? jo för att jag hade
för ljusa ögonbryn, och dem syntes inte.. och de spelade ingenroll hur mkt jag ''färgade'' dem, det gick ändå ut efter några veckor.. och jag orkade inte hålla på så jag bestämde mig för att tatuera dem :D



FÖRE : 

 Där hade jag målat i me penna, men ingen fin form eller något!






När jag precis hade tatuerat dem :





Slutresultat, blev jätte nöjd me formen och allt.. men ska fylla i lite mer färg i början på ögonbrynen
då det gjorde för ont, och jag inte kunde göra mer så vi fick stanna där vi var.








THERE YOU GO ;)



Kommentarer
Postat av: Emelieé

Jaha för jag vill också göra, det är sån kosmetisk tattoo som går ur efter 2 år eller vad de är va? :)

2009-11-26 @ 01:21:42
URL: http://emstheone.blogg.se/
Postat av: Jennica

åhh jag vill oxååå!!!

2009-11-26 @ 19:49:25
URL: http://jenniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0