yess

Viiilkeeen daaaaaaaaaaaaaag! , kan börja med berätta jag har fått mitt jobb nu som personlig assistent på företaget NÄRA.. skrev på avtal idag & gick utbildning från 9 - 4 ! ... skit bra i timmen och allt!, kommer bli kanon bra =) ...

Igår var vi som sagt i stan till klockan 7!, jag var helt döööd... träffa min baby & var där me mina brudar! ... chilla i solen, shoppa och bara njöööt! ... sen drog  vi hem, jag slockna vid 10 typ? typ halv 11.. helt död iaf haha ! :)

Hos mig är det iallfall 25 grader varmt :O och jag håller på dö.. har legat ute och solat på altanen me min vovve :) hihi..
nu ska jag ta en dusch , chilla bara... är ledig hela veckan .. ska nog stan imorgon  &  hoppas på jobba.. vill verkligen börja nu! =) hihi ...

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0