underbart

Godmooorgon bloggen ! :) helt underbart fint väder uuute.. ska blogga och sen ut i fina soolen ! :)
Igår så var jag & Sabina på nivå 22 ! .. sen kom Haydar & hans kompis .. för er som inte vet är Haydar Sabinas kille ! och hans kompisar hade skivan vi var bjudna på igår! , iallafall, vi drog från nivå runt tjugo över 11 .. mot stadshagen, vi tog en promenad .. men eftersom alla skulle kissa hela tiden så tog de typ 50 minuter dit, men det tar egentligen 10 minuter typ haha! .. sen vi mötte Sara utanför clubben... det var skiiiiiit lång kö! , vi stod 1 och en halvtimme för att komma in? och vi hade biljetter? ursäkta mig .. när vi kom in... vi lämna biljetter .. det var FÖR mycket folk i världens minsta lokal :S .. förlåt men den skivan SÖG och vakterna ! .. tänk om man hade betalat 120 för en biljett och hinner vara där i 2 timmar ... nej ni organiserade skivan DUMT! .. usch, nej aldrig igen ! haha! annars var det skööönt folk & bra musik! .. träffa Mourad där haha! , inte visste jag att han skulle dit.. han visste nog inte att jag skulle dit heller hehe ! :) det var kul att träffa han! .. det var ju sen kryssningen vi sågs! ett tag sen..  idag är det fredag, jag har planerat att bara ta det lugnt ! lugnt hemmakväll eller mys me vännerna! .. vad ska ni göra? nej nu ska jag ut i solen, äta frukost osv.. =) Puss så länge.

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0