sorry. <3

Hejsan bloggen! , förlåt om jag varit dålig på uppdatera .. men har inte haft tid helt enkelt. I lördas så var vi hos Sh några stycken drack öl och snacka skit .. sen drog vissa till våning & vissa till mg .. vi tillhörde MG folket haha! ... sen när dem stängde drog vi hem, jag var helt slut efter alla skivor och öl! ... igår så vaknade jag , helt SLUUT verkligen ... men åkte sen iväg med familjen till min äldsta bror´s tjej´s föräldrar på middag! det var väldigt myysigt! dem bor i Nykvarn en bit utanför Södertälje om jag fattat det rätt? ... Chila min älskling följde med, så vi busade jätte mycket på deras stora gräsmatta me pinnar där hon var fri... helt underbart. Vi åt mycket gott , och skrattade hela dagen tillsammans!.. sen var det dags att bege sig hemmåt.. kom hem runt 19.00 och jag däckade i sängen runt 20.00! .. vaknade runt nio & sen tio.. ut me min vovve .. sen däcka ja runt halv ett inatt.. och vaknade hyffsad tid imorse! , har hostat så mycket så jag har rivit upp hela min hals :/ inte så sköönt faktiskt usch .... haha juste igår fick jag lite bilder av min vän Marielle, för några år sedan när vi var i sumpan och hämtade öl av en kompis haha.. såhär såg det ut då ! haha fyfan :P'

lite bilder på mig !

    

och två bilder på Thompa!

 

hahahaha jätte gamla bilder, men var verkligen tvungen :P hahah!!

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0