sån är jag? hur är du?

Det krävs två för att klara ett förhållande, båda partnerna skall kunna lita på varandra, man skall inte behöva ge ut lösenord till allting, ändra på massa saker för man ska bli älskad eller så man ska kunna lita på personen. Tillit byggs upp tillsammans med stark kärlek.. kan inte ena partnern lita på sin partner så funkar det inte!.. när man verkligen har förskt, verkligen försökt visa allt , ge sin partner allt.. men när man bara får tillbaka skit så fort han/hon inte är nöjd! man tycker allt är meningslöst!.. Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden, en kvinna som älskar att ge kärlek till en man jag verkligen tycker om, jag kan verkligen visa min kärlek till 110 %... jag ger ALLT, den dagen det kommer någon som INTE ser det, mirakel verkligen... jag är ingen som låter någon annan styra och ställa över mig, jag är mig själv!, älskar mitt liv, mina vänner som består av både män&kvinnor, jag älskar att festa & dansa med mina tjejkompisar jag är en typiskt partyprinsessa av mig ! Jag kan ha en underbar pojkvän i mitt liv, men jag älskar fortfarande att gå ut och sansa med honom eller tjejerna .. jag tänker INTE ändra på mig för att en person ska älska mig, man älskar inte någon som man förändrar utan man älskar en person så som den är, ta mig för den jag är ! när du väl har mig.. kan du inte hitta en bättre tjej som är så trogen och ger så mycket kärlek och ömhet som jag gör! det mest oattraktiva som finns är män/kvinnor som TROR dem äger sin andra halva.. gör inte siii gör inte sååå... haha jag säger bara:

IT`S MY LIFE, LIVE YOUR OWN LIFE BITCH !

'' du vet inte vad du har , förrens du förlorat det '' -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0