mår jätte bra

Mår skiiiit bra, jag är jätte glaaad, det är 1 månad kvar tills jag tar studenten... sen drar jag till min mormor i Italien, sola bada träffa alla mina kusiner =) ska bli underbart!! :) ... allt är perfekt nu, jag kommer börja jobba eventuellt denna vecka.. spara pengar , sen dra me Sara till Serbien i Augusti..  Thailand blir det till höst, ett tag kvar men det får gå ! :) .. eftersom min pappa åkte nu innan studenten så drar jag me han till höst, för jag kunde inte nu innan slutspurten! ...

Har världens bästa vänner som jag älskar så högt på denna jord! , finns INGET liv utan dem.. ni gör så jag orkar andras, orkar ta dem tunga stegen varje dag..

JAG ÄR JÄTTE LYCKLIG!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0