lyckad studentskiva !

Hej bloggen! asso måste bara passa på tacka ALLA som var på våran skiva igår! den blev sjuuukt lyckad! sååå jäävla mkt folk som kom, och bra musik ! , dansa hela tiden ... vill passa på tacka alla fantastiska lärare som kom!.. och speciellt till Samuel & Ingrid som hade talan hela kvällen för oss studenter! tack så mycket! .. sen vill jag tacka alla mina fantastiska vänner & mina klassvänner.. min familj för ni kom och gjorde min kväll lyckad! tack tack tack !

Igår, vi åt god middag .. drack massa gott.. för mkt ahha till och med! .. taxi hem, vaknade runt 2 och gick till centrum handla och sånt! , nu sitter jag här .. ska snart duscha och fixa mig ! ska med Sabina på hennes killes studentskiva ikväll ! ska bli väldigt roligt faktiskt ! ...

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0