=)

Hihi, godmorgon alla läsare ! :) vaknade med humööret på topp.. även om jag kom i säng runt 4 imorse :O, aah misslyckad onsdag!! men fick träffa min älskling iallafall (: hihih! ... Jag Sara Nadin Cozma & Johanna drog in till stan, vi drog till nivå22 skulle föra, sen skulle vi vidare till K 15! som SÖÖÖÖÖÖG! fick paaanik verkligen!, så jag Sara & Johanna drog vidare till donken... käka, sen drog vi till mango bar , träffa min baby hähä och några kompisar! :) .. sen drog vi runt 10 över 2 till K 15 hämta Nadin & Cozma som stannade kvar.. och sen drog vi förbi donken för tjockisarna skulle äta igen :p , sen heeem till sängen! nu sitter jag hääär, trött men ändå jätte glaaad! .. idag ska jag äta middag med mamma & ena bror, vad jag ska göra ikväll ... det nii ;) haha, nej men får se helt enkelt ! :) Puss

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0