=)

Hej bloggen, nu tänkte jag berätta hur min helg ser ut.. som jag planerat, men det kan alltid ändras men såhär ser den ut nu!

Fredag : Då ska jag in till stan med Sara & Sonja & Nadin eventuellt Sabina, runt 1 tiden.. vi ska gå runt titta på klänningar och allt sånt ! :) .. sen runt 5 kommer Isse in till stan, då ska vi träffa han och Josef, sen ska vi gå runt snacka skit.. hitta på något! , sen på kvällen ska vi tagga till mig checka film och chilla hela kvällen om vi inte ska ut på krogen.. får se vad vi är sugna på att göra! ..  ( lämna biljett till Thommy ? )

Lördag : Då ska jag sova ut, plugga lite .. hjälpa en vän me hans cw, sen ska jag möta upp Malin lämna biljett... och så, sen ska vi till stan runt 6 när mamma kommit hem, då ska vi på bio .. se den nya fast furious eller vad  den heter ..sen får vi se vad vi gör efter kanske utgång (?) eller bara chilla faktiskt ! :) min helg kommer bli fantastiskt.. hur ser eran ut? mycket party eller chill ?


Innan jag avslutar denna kväll, vill jag bjuda på lite mer bilder från mösspåtagningen HAHA ( OBS INTE BRA BILDER ) :p

    

 / C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0