12.27

Hej underbara läsare! , vakna för en stund sen .. =) av massa gulliga sms från en kompis och av att Sara var skit glad över massa saker som hände igår =) !

Igår kväll :

Låg hemma hela dagen samt kvällen tills klockan blev runt tolv på kvällen, då mina brudar hade tjatat ett antal gånger på att gå ut på krogen, men jag var så himla trött! , men jag begav mig ut till MG bara här i Vallentuna, träffa massa kompisar! .. samt min bror och hans kompisar haha :D fyllon asso.. blev dock en nykter kväll för mig, hade inte så stor lust att dricka...  sen kom jag hem runt tjugo över 2 på natten och låg vid datan en stund, sen somna jag runt tre.

Nu sitter jag här, ska äta lite frukost! , busa me min vovvsiing.. sen hoppas jag att jag & min bror ska åka till min kompis och hämta min data som han fixat klart! , YES!! äntligen ... sen får jag se, min andra bror kommer på middag idag med sin flickvän samt min andra bror också och hans flickvän..  bästa!  .  Nu ska jag titta runt lite på face och så, sen ska jag faktiskt äta ... men återkommer senare . puss så länge..



 


/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0