09 , och väntan!



letan efter kärleken :  det sviiider verkligen, men jag kämpar verkligen! .. nu tror ni jag har svårt haha, asso jag vill ha kärlek från en partner i snarare framtid! .. =) hihi men man måste hitta den rätta!

 

 

Jag kommer springa ut om 2 veckor ungefär, skrika    

'' FYFAN VAD JAG ÄR BRA, JAG HAR TAGIT STUDENTEN '' 

sen jag kommer komma hem till min mottagning, chilla stadigt värre haha ! :)

efter några veckor eventuellt, drar jag till : 

ITALIEN!

hälsar på min vackra mormor samt alla mina kusiner därnere! , jag åker själv för att umgås med min mormor dricka massa gott vin & äta hennes gudomligt goda pasta ! samt bada & soola hela dagarna :D 

    

När jag varit där någon/några veckor  ( bestämmer själv ) .. så drar jag hem till Sverige igen ... jobbar och jobbar ! sen drar jag förhoppningsvis med min far & mina småsyskon till :

THAILAND!
 
världens finaste och underbaraste land! , har aldrig varit i ett vackrare land ... alla människor är så undeerbara , och solen påtal om dem fina stränderna! nej finns inget bättre ... skulle seriöst vilja flytta dit när jag blir äldre !  stor kärlek Thailand . <3<3


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0