söndag!

heeeeeeeeej alla ! :D har suttit o degat heeela dagen o morgonen me en kompis :) ... han har trollat för mig, och ja fattar inget.. hahaha, han e grym.. vissa saker fattade jag, men andra inte ... kort som blev annat kort och ja vettefan :O haha.. skrämdes ihjäl! .. fett äckligt, annars så tar ja de lugnt me chila min vän och mami .. igår var de helt ok, de började me att jag vaknade skönt sovit ut... sen ut me min vovve =) sen så fixade jag mig.. drog in me mamma & bror till fridays mötte upp andra bror och hans flickvän.. åt jätte god maaaaaaat ! fyfan =) .. sen så blev de utgång, vi drog hem .. fixade oss så jag och min vän och mina andra kompisar från vallentuna drog till m&g... men innan var vi hos Nadin och rökte vattenpipa. sen kom sara och hämtade oss, så vi åkte till Cozma, sen till m&g runt 12... träffade mycket folk drack och hade kul... lite innan 2 drog vi ut till bilen, chilla lite... snacka me folk.. sen drog vi hem, åt lite mat.. och gick och la oss!!


JUSTE!! ETT STORT TACK TILL MIN ÄLSKADE VÄN CAMILLA BODIN SOM TOG HAND OM MIN VOVVSING NÄR JAG VAR OCH ÅT  I STAN ! <3<3<3<3<3

älskar söndagar ! det är min dag... One tree hill, Gossip girl & Beck :D underbart!!! 


sköön lördag, men ändå inte =) hahaha ! =) ...
tog massa bilder igår, kommer sen när sara laddat upp =)

/ ciaao

Kommentarer
Postat av: camilla

tack cazzi ja vet att ja e bäst :D nä men det va så lite så ja hade jätte mysiigt.. tråkigt bara att ja inte kunde följa me ut.. puss <3

2009-03-15 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0