söndag

hej bloggen, igår hade jag fruktansvärt kul var ute me alla verkligen alla =) , de började me att jag malin & nicke gick ner tillsammans till Våning mötte upp alla,  satte oss vid 2 st långbord och drack och skrattade och hade kul ! ... sen så gick alla mot M&G och dansade och drack hela kvällen... lyckad kväll! tack alla =)... nästa helg är de första studentskivan :O shit, det börjar verkligen närma sig.. om 2 månader tar jag studenten =) hihi, gud va skönt!!! =) ...  var nyss ute och busade me min hund i skogen me pinnar och allt... hon e verkligen min livsglädje, hon gör så jag orkar mina dagar! underbar hund....  idag blir de bara slapp dag titta på mina program! älskar söndagar! .. städade igår, så slipper det idag väldigt skönt! :) .. hade ni en bra lördagskväll? vad gjorde ni? .... bloggar lite senare, nu ska jag titta lite på audi´s A 3 or på blocket.. ska nämligen köpa en sån bil nu när jag tar körkortet ! =) hoppas mamma lägger dem pengarna bara :p men man får hoppas hah ! =) ... sommaren börjar verkligen närma sig HEEEELT UNDERBART! ... älskar att vara ute på promenader me min bebis så underbart, tänk när sommaren kommer... och ja har körkort, jag & min bebis... vi kommer ha de bäst! busa mycket åka bil och allt...   men skriver lite senare =) PussKram

tänkte bjuda på en liten gammal bild hos emma för 2 år sen tror jag ! :)



/ CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0