sol, varmt & underbart ...

Hej underbara blogg! är extra kul att skriva idag för det är SÅ UNDERBART VÄDER UTE!! bliiir sååå glad ! :D kom precis hem från skolan, haft hel dag... har gått bra.. gjort min del i ett arbete och jobbat stenhårt verkligen!.  Hoppas vädret håller i sig, för jag ska ut me min älskling på en låååååååång promenad, buusa och bara njuuta.. finns det något bättre? NEJ!
så vad har ni för er? tycker ni om vädret, vill ni ha snön tillbaka?  :)  ... längtar iallafall superduper mycket till sommaren. Mösspåtagning, Gubbskivan, Studentskivan & STUDENTEN! .. kan inte vara bättre, sen ska jag resa utomlands.. Thailand & Italien.. sen jobba ääärslet av mig :) ... underbart det är FÖR UNDERBART! .. ska äta lite mat, sen bege mig ut... älskar långa promenader i detta väder, då man kan mysa me en kopp kaffe och bara njuta!   PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0