så stor saknad , klump i magen :(

Kom precis hem från att varit och handlat mat med mamma ... satte på datan och såg bakgrunden på datan, Min lillebror Kim, fick en STOR klump i magen ... Kim är min lillebror & världens bästa kille.. han är mannen i mitt liv. Jag tror jag ALDRIG har älskat något så djupt & starkt så som jag älskar honom... han är min värld, mitt allt .. ett liv utan han fungerar inte.  Jag har inte träffat honom på flera månader, och det gör att tårarna rinner och aldrig slutar.. för han och jag är verkligen bäst ihop!.. Han har berättat för mig hur mycket han älskar sina syster. Visst har vi bara samma pappa, men han är tamefan min riktiga bror innerst inne.. skiter i olika mammor lalala.. vi är SYSKON! .. vi har en så stark vänskap och syskonskap .. som INGEN kan slå! ... kom och tänka på hur mycket jag saknar min krabat.. att han har det verkligen SÅ JOBBIGT JUST NU! .. hans mamma som gick bort för någon månad sen, visst var hon inte en ängel som behandlade han rätt... visst hatade vi alla henne, men det var ändå hans mamma.. tänk er själva, hata er egen mamma för mycket saker som hänt men ändå är det din mamma som fött dig... han kan inte visa känslor för han är så pass liten och inte bryr sig om hon gått bort.. men det kommer komma sen... och då vill jag finnas där för honom.  Jag älskar honom verkligen utav hela mitt hjärta, alla vet att han är mitt guldhjärta.. och jag saknar honom starkt.  Nu när jag tagit körkort snart kommer jag fan kidnappa hem honom haha :) han vet att han alltid är välkommen hit.. och han älskar att bo hos mig och vara i Vallentuna.  Han älskar mina vänner och är en typiskt cool liten grabb yo yo .. haha =)

Kim , älskade lillebror 9 år gammal ... Jag älskar dig från botten av mitt hjärta... du ska ALDRIG tvivla på din syster, för du VET att din syster ALLTID finns här och backar dig till 110 % ... hon ÄLSKAR dig.

             VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR !   STORASYSTER ÄLSKAR DIG.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0