måndag

Heej bloggen... har inte haft tid att uppdatera idag, men kom precis hem från centrum har varit på polisstationen med mamma bror & hans flickvän. Gjort en anmälan, hände massa saker .. men nu är dem anmälda dem snorungarna, hoppas ni lär er eran läxa tills nästa gång! ... men iallafall, studentskivan var sådär.. vi var först på Nivå22 och förkröka några sen drog vi till Cafe umbra .. mötte upp alla andra.. drack dansa.. sen tog vi en taxi hem 8 st... sen hem o sov... vaknade av en mysig katt, samt jag gick ner och fick en attack av min superduper glada hund.. tog ledigt idag pågrund av saken som hände igår, kände inte för att gå ut ... men gick ut me min hund en stund.  Nej nu ska jag söka jobb och fixa... sen ut me vovven sen äta, sen ta de lugnt.... Puss ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0