lördagmorgon?

Ehhh vad gör jag vaken såhär tidigt? hah :) , jag vaknade iof halv 8 idag... vet inte varför! .. aja, igår så hamnade vi på m&g.. dansade lite o drack lite, träffa folk... sen drog jag och mötte upp en kompis så skjussade han hem mig.. vi kolla på film '' grogg '' - med robert gustavsson .. så vi låg och dog av garv hela natten typ ! :) sen slockna jag... och nu e jag uppe , tröttare än vanligt! .. funderar på att sova lite, eller dra ut och göra något me hunden... ikväll är jag bjuden på middag hemma hos Johanna. Vi brudar ska äta god mat & dricka lite fira henne... sen blir det m&g igen... :O .. får se om jag följer med dit... annars ska jag nog hem, och ladda upp inför söndan för då är det studentskiva! ... vad gjorde ni igår ? vad ska ni göra ikväll? ....   PussKram

/ CIAAAOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0