hmmm

ja nu har jag dammsugit lite efter min skitiga kelgris till hund.. hon bara grisar ner överallt me godis och me hennes nallar hon drar ut ullet ur... så busig hund jag fått, verkligen den bästa =) så mysig och lydig.. men måste lära sig lite hyffs när de gäller bilar och andra hundar utanför hushållet! ... hon är ju stark också,  hon är ju trotts allt 13 månader men en blandras av rottweiler amstaff och schäfer...   hmm ja ikväll vad ska man göra? .. antingen basta me 2 killkompisar och sandra o nadin, eller m&g me nadin och killarna. .. eller chilla hemma?.. röka vattenpipa hos johanna ? ... hmm.. vi får se vad kvällen har att erbjuda mig!   Imorgon iaf så har jag planer... då blir det fridays me familjen och deras flickvänner.. och sen så blir de utgång me min vän Mario och min andra vänner antingen i stan på viper.. eller så får det bli M&G för att fira lilla kim .. =) som fyller 24 :D haha.. liten o liten , hmm i hjärnan kanske :p nej nu skoja jag bara... fisk? :D hhahaa

nej men nu väntar jag iaf på maten.. ska bli gott.. varma rotfrukter potatisklyftor kött och öl :)
 sen får vi se vad kvällen har att erbjuda... bloggar sen igen om ja hinner..

/ CIAAAO

 Chila :) min bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0