hmm

jaaaaaaaaa nu e jag klar me PM:et .. fan jag e asnojjig att det inte är rätt! visst har jag skrivit om det jag ska prata muntligt om , men är det rätt.. innehåller de rätt me allt? ja skickade iallafall det till våran svenska lärare.. får se vad hon säger!!... dem andra som läst har sagt att det är jätte bra, hoppas det är bra !! kom in för en stund sen från en promenad me min älskling, så skönt väder vi busade o allt !! underbart... längtar tills sommarn... då jag och hon kommer busa massa i vattnet o leka ... underbart att ha hund, visst tar de sin tid.. men det är det fan värt! hon e guld för mig! ...   har bara mitt TAL kvar att göra.. jag vet vad jag ska prata om, men inte hur jag ska få ner det på papper.. det här e jobbigt! mamma ska på dejt ikväll , men hoppas hon inte blir borta ALLT för länge.. hon får hjälpa mig me mitt tal.. *suck* ... hoppas jag blir klar me allt plugg, ska nämnligen få besök av en vän ikväll kolla film chilla .. men kommer inte kunna de om  jag har mycket plugg kvar.. så det är bara plugga stenhårt!!! =) ...     PussKram..

 / CIAAAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0