helluu =)

kom hem från skolan för en stund sen, seegaste dagen på länge!! bara pratat om muntliga nationella i svenska vi har på fredag! har fortfarande inte kommit på vad ja ska prata om, men tror jag vet.. får se imorgon! =) ... sitter och äter lite mat nu och dricker cola (a) .. sen ska jag ut me hunden, sen tänkte jag kanske vila lite faktiskt... men iaf, första studentskivan på söndag... min är 13 maj, ni som vill komma prata me mig om mer info! .. 120 kr biljett iaf... sen är det underbart kul, du kommer INTE ångra dig =)

bloggar lite senare ! =) 

tänkte ha en frågestund, ni kan fråga vad ni vill till mig så försöker jag svara på det...

PussKram.

tänkte bjuda på lite bilder från i lördas haha ! =D

aah precis, jag posar lite.. haha .. visst blev mina ögonbryn fina ?  ( tatuerade ni som inte vet ) :D



  Jag  & Linda hah !




 Jag Linda & Thomas :D



/ Ciaaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0