Fredag

HEJSAN ALLA !  jag hade tänkt att börja blogga igen... haha, vet inte varför men lätta på lite på tankarna kan väl inte riktigt skada eller vad säger ni ? :) ... idag ska jag nog ta de lugnt bara, inge krogen för min del ! :)
men imorgon så ska jag en vän och min familj och flickvänner till Fridays och äta mat.. fira mig  & min bror som fyller år imorgon. jag har dock redan fyllt :p men de skadas inte att firas lite till (: .. sen ska vi till m&g eller viper me vännerna...
Kim fyller ju också år imorgon ;D hurra hurra ! :D alla blir så stora .. kommer aldrig glömma när vi alla var så små satt vid kvarnen som de hette ... drack öl och grilla varje kväll! åkte mopparna aah det var tider! :) ..

hoppas alla får en bra fredag och ta hand om er.. fredag den 13onde..

/ Ciao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0