alarm skit

hej bloggen,  jag vaknade för någon timme sen ... och mitt jävla skit alarm hade inte gått imorse fan vad förbannad jag bliiiiiiiiiiiir!!!!!!!!!!!!!! men de är nog ingen fara så men ändå, jaja, har precis varit ute me chila på långpromenad i skogen och sådär... min lilla älskling blir bara duktigare och duktigare =) .. idag ska jag åka till u-väsby och fixa en sak med mamma... när jag kommer hem får ni se vad det var :) .. åker väl dit runt 4 .. ni som inte vet än vad jag ska göra, kan klura lite tills jag kommer hem.. för då berättar jag :D hahaha ! :)

nu ska jag få mat i magen, grymt hungrig! .. och Chila ser något som vanligt utanför fönstret och ska skälla lite till o från ... pucko tjej haha =) .. men vi ses senare , ni ska också få se bilderna från i lördas!!.. hoppas Sara kan vara snabb och lägga upp dem för igår kom dem iaf inte upp :( ..
PussKram.





/ CIAAAAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0