22.55

hahaha trooo deee eller eeej men JAG ÄR HEMMA EN FREDAG :O hahahha... svär säg hur länge sen det var JAG som var hemma en helg .. haha dör av garv xD , men denna fredag sööög ju sjukt mycket.. vad har jag gjort idag då, inget absolut inget förutom att busat me min chila ... och pratat skit me folk på msn ... aah men de var ju lyckat.. skit skit skit!

ville verkligen till s-tuna och festa... men nä så blev det inte! ,  ney som sagt bloggen... jag tittar på något jävla program nu eller jag ''tittar'' ... legally blond 2, va äre för skit? visa något bra när ja äntligen e hemma en fredagskväll..

kanske ska hitta på en sång? .. om ..? fiskar ? hahaha :D   kim i know u like it, DONT CHAAAA ;)


ney men godnatt bloggen, för de här suger ju.... jag och sandra får ryck snart, ALLVARLIGA ryck....

ses imorgon,  fred ut !






/  CIAAAAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0