:) 21.49

var ute nyss på promenad me min buse, riktigt skönt ute med promenader varje dag.. men ruskigt kallt var de om händerna :/ ... längtar tills varma sommarkvällar <3<3 ! ... min helg ser ut såhär eventuellt ... imorgon blev jag bjuden av Rebecca på hennes 19 årsfest! ... så det kan bli ruskigt kul får se om jag kan och orkar ta mig hem från lindholmen fan :p .. lördag ska vi hem till johanna några brudar äta middag fira henne eftersom hon blev 18 idag! :)  .. sen blir de m&g förmodligen.. söndag blir det klä ut sig o piffa upp sig, för då är det Nadins studenskiva :) ooh riktigt kul ska vi ha !! :)

 det kommer bli min helg eventuellt ! :) hur ser eran helg ut? är den lika partyglad som min ? :) berätta ...

annars bloggen, så ses vi imorgon för nu är det NEXT & TILA SEN SUSSA ! :) Godnatt så hörs vi imorgon ! PussKram

 /  CIAAAAAOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0