11.07

Godmorgon bloggen & alla där ute.... har sovit jätte bra inatt... misslyckad kväll igår, men myste massor me min hund då istället... =) , nu när jag kom ner för trappan blev jag bemött av en sjuuukt glad och lekfull hund.. som hoppade runt som en kanin :) dags o gå på promenad snart tror jag ! ... ja du, idag ska jag se fram emot något iallafall... har grattat min bror som fyller 23 år ! .. ska snart gratta kimpa också !, sen så blir det fridays och krogen ikväll.. men först, stääda och fixa till mig själv och mysa me hunden innan vi drar in !!

skriver mer sen,  PUSS KRAM! 


  Avslutar me en skön bild på mig och nadin i vintras...  ingen har sett den, för den är så ful ! .. men var tvungen haha !




/  Ciiiaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0