09.14

Godmorgon bloggen, solen halvskiiner ute... jag e redo för mitt tal, ska strax gå till skolan.. fylla i lite i pappret, ta en kaffe.. göra mig redo .. och göra talet, så de blir klart mycket skönt! :) ... efter mitt tal slutar jag, runt 11 .. skulle jag tro? ... sen ska jag hem hämta min vovve, ut me henne möta upp en kompis Andréas  .. så ska vi gå till Vallentuna Sjön leka me henne och bara koppla av i vädret några timmar .. sen ska jag vara hemma 4, för då kommer Henke hem till mig och ska fortsätta me min data så den kan funka någongång! så jag slipper mammas bärbara.. uschh ... sen ikväll får jag se om jag svänger förbi festen eller om jag bara tar de lugnt, för har lördan&söndan att festa sönder också! .. men idag blir de inget dricka iallafall ....  återkommer senare när stenen har fallit från mitt bröst.. alltså gjort mitt tal haha ! :)


PussKram

 / CIAAAAAAAAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0