yesbox.

Kom hem från jobbet tjugo i 8 imorse, mami hämta :) hihi.. FAN VAD ONT JAG HAR !! mina fötter.. runt hela mina fötter har jag skvasår, kan inte gå gör så jäävla ont! , men iaallafall .. ikväll jobbar jag igen, samma tider 16.15 - 7.30 imorgon bitti! så ikväll blir det ta de lugnt, titta fotbollsmatchen och äta chips ;D hahah!! .. lugn fredag för mig? hur blir eran fredag? ..

I Onsdags iallafall drog jag till Marielle i gärdet, och vi fixa oss sminka oss förkröka bacardi shotts och drack öl :) innan vi begav oss mot skogås runt halv 12 , som jag önskar att jag inte gjorde.. shit de lååg åt helvete :O vi kom dit och allt krascha! .. så vi drog in till stan igen, och vi var svinhungriga .. gick runt o leta öppen mcdonalds, men kom sen på att det var en donken öppen vid kungsträdgården så vi gled dit .. handla massa mat! , sen kom Tobbe hämta oss runt halv 4 på morgonen hah!, så drog vi hemåt!! ... lyckad onsdag kan jag ju inte säga direkt, men glad att jag fick umgås me min nära vän Marielle eftersom det var så länge sen vi gjorde något tillsammans!... nej nu ska jag hoppa in i duschen, duscha massor och sen lägga mig i sängen och vila lite.. är himlans trött! , puss så länge.


 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0