yes

Lördags ; skrev ju att vi skulle vara hos mig, dricka och bara ha kul! .. men så blev det inte :) Jossan kom hit till mig, drack drinkar med mig och mami.. sen drog vi och mötte upp Lillis & dem , och drog på fest hemma hos Victor! ... vi mötte också upp eddie abbe & max i centrum ;) dem följde med haha! .. vi hade det trevligt, satt mest ner drack prata om allt ! .. sen drog vi hem runt halv 3? om ja minns rätt.. nej ja vet inte faktiskt! .. kvällen var jätte bra :) även om vi kom iväg rätt sent till festen .. men men :) tack alla <3.  Snart drar Lillis Matte Sebbe till Turkiet 2 veckor grrr , haha jag drar också iof men det är i augusti...  men men, får dra och festa rejält innan! ... man har aldrig tråkigt med täbyfolk! nepps inte det inte :) ... haha matte är så sköön, vem kommer du med?,  ta inte me dig någon onödig du vet vem haha.. så jävla mongo ibland :P haha .. nej men du blev bra dragen matte :) ...

Dags för att dra och handla me min mami snart, massa mat och allt till huset !  :) återkommer senare.. har ju lovat er midsommar bilderna :) yes , dem kommer dyka upp idag tror jag om jag inte springer ut på något roligt ikväll! puss så länge

 / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0