mysig hemmakväll med mamma & eventuellt Nadin :)

Nu ska jag och mamma ha en mysig hemmakväll framför tv:n, för det är nämligen dem bästa filmera EVER på tv 6 ikväll ! :) Rocky filmerna.. såå underbart!! :D:D yeeesss , jag ska dränka mina sorger i chips godis och läsk ikväll .. ibland får man faktiskt :p

hihi, kom på en sak.. ja piercade mig igår haha har inte alls tänkt på det alls :) men det blev ögonbrynet :) blev mycket nöjd.. förutom att kulorna e lite för stora! , men byter sen när det läkt.. för så konstigt ser det inte ut :)





Massa pussar & kramar   ♥



    



  

Ha en grymt bra lördagskväll , för det ska jag ha.. ska du dricka ta det lugnt me alkoholen :)



 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0