mysig dag

Hej underbara blogg! , vaknade runt 9 idag.. och sen kom Sara hämta mig och Nadin så drog vi ner till skolan, fixade i våra skåp och lämna iin nyckeln och fick casshhh ahaha :D sen så drog vi och keeeka kebab & hamburgare, dock tog jag bara en tugga av min hamburgare och ja orkade inte mer.. kom hem till en tröttis som låg och sov haha sötnos ! :)

Har precis gjort klart ett arbete som skulle varit inne senast 15.20 idag!! .. vad ska jag göra senare idag? får se :) ta de lugnt.. =)

fredag , är det studenten.. då SMÄLLER DET ;) yeeeeees!!!
 
En liten tröttfiiis =) & en buuusig hund :D

 

jajajajaja klaga inte på bilderna, tog snabbt me min mobil HAHAA ;)
 / C

Kommentarer
Postat av: NADJA - MEN KALLAS BARBIE

Jättebra blogg :)

2009-06-02 @ 19:37:24
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0