midsommar!

Stress stress, som vanligt med mig haha! vaknar upp försent så jag måste stressa istället för att vakna någon timme tidigare och ta de lugnt, och så sitter ja här och bloggar? haha! kan inte svika bloggen inte, inte när jag har så söta läsare =) mums på er ! ;) ... nej men iallfall, idag ska jag till Öregrund med massa folk, fyfaaan vad midsommar kommer bli lyckat ! längtar som fan! ... så nuu ska jag duscha, äta , ut med min bebis på promenad, hem igen .. fixa o trixa det sista.. gå till centrum köpa saker inför Öregrund, sen kommer min äldsta bror Riccardo & Ann och hämtar mig i centrum runt halv 3 - 3 , då vi beger oss dit! .. ikväll runt halv 9 - 9 kommer Lia & Linn dit! då ska vi nog hooka upp och börja hinka redan ikväll ... imorgon smäller det! :D wiihoooooooo,  nej nu måste jag verkligen lägga på ett kål!, om jag inte hinner blogga mer idag, så ha en fantastiskt skööön midsommar och ta vara på er och era vänner!

bloggar mer på lördag när jag kommit hem, och kameran är med! .. nja min mobil, 5 megapixel.. så den duger helt ok till en hel festbilder :D laddar upp dem på lördag, så håll utkik!  massa pussar & kramar 

Tänkte bara ladda upp en gammal bild på mig, Alex, Nadin & Cozma.. var på Johannas 18 årsdag! i think? kolla mig me lugg, cuuutiiiie :D ska fixa igen ? vad tycker ni .... hähä



 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0