mami´s födelsedag.

Sommar och sol ,  fyfan vad det är schteek hett här hos mig! håller på och dör ... var nyss ute på en promenad me min vovve, trodde vi skulle dö när vi var ute! hon är lika utslagen som mig.. hon vet inte vart hon ska ta sig till + att hon är svart också ! :/  asso svart päls hähä... så det är extra varmt! ... nu idag fyller min kära mami 51 år! och vi ska hurra för henne tycker jag, hon är en fantastiskt kvinna med båda fötterna på jorden som man kan bli lite irriterad på ibland ;) grrrr! men men hon är fantastisk! inge snack om saken, så grattis mami :) höhö ...



Nej nu ska jag ut i solen igen och pressa , om jag orkar? det är för varmt ärligt talat.. inte kul okej om det fanns hav att svalka sig i .. damn ja tror ja dör?

 Puss så länge.

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0