hihi :)

Sitter just nu kollar runt lite på olika flygbolag på resor till frankrike däremot, och lite annat :) .. snart drar vi ! :) hihi...
längtar något fruktansvärt att bara dra ifrån Sverige.. till värmen sooola bada dricka goda drinkar, shoppa äta goda middagar!! underbaart!! .. längtar verkligen, men tills dess ska jag inte deppa! min mami kommer snart och hämtar upp mig då ska vi åka hyra film och myspys för ikväll ! , det är ju så tråkigt väder.. så man får göra det bästa av situationen ! :)

Ska kanske träffa min bejby ikväll (nadin) .. eftersom jag drar på torsdag och eventuellt kommer hem på söndan.. så ska vi ha en nadin & cazzi dag bara för oss själva! , hon ska ju vara borta så länge.. vet inte hur jag ska klara mig.. har ju iof mina andra brudar att umgås med , tackar gud för ni finns! ni vet vilka ni är.

Nej nu kom mamma, dags att röra sig mot centrum ! puss så länge



/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0