fucker´s!

home sweet home.. innan ja skriver vill ja bara klargöra .. alla små h*rungar! håll käften ok? annars ni behöver inte läsa min fucking blogg... och om ja lägger upp bilder på piercing i tungan? .. och de ja vill säga.. det är inte jag på bilden i inlägget '' älskling '' .. så shut the fuck upp snorungar och stiiick.. fan va ni gör mig irriterad!!! vem fan bad er läsa min blogg? vem bad er kommentera? .. jävla pajjaser!

kom precis hem iaf,  idag har vi varit på skavlöten Jag Lakiii Puurple Nadiiiva Saara Sonjaa.. viii chillade , rökte vattenpipa.. fett nice i solen ! =) .. sen vi drog hem alla käka o sådära, sen ja Sonja & Sara tagga ut me bilen.. köpte glass chilla bara.. nu ja e hemma =) underbart!!

På fredag tar jag studenten, och det kommer bli bruutalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




 / C



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väll inte helsvensk?vad e du förr nått?:)

2009-06-02 @ 14:28:49
Postat av: Anonym

jag är halv italiensk :)

2009-06-02 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0