=)

Skit väder, spö regnar & ruuskiigt kallt .. :/ vad är det här? bliiir gaalen! .. vill utomlands nu!, ska till frankrike eventuellt i juli 2 veckor , annars drar vi sista minuten 2 veckor någonstans :) fett mysigt & helt underbart! ...

Sitter och pratar med Isse  på msn, han är i Marocko där det ä 40 grader, och här sitter jag och är avundsjuk :( bläää.. är det här svensk sommar? helt otroligt! aja .. iallafall ..

Lite bra nyheter är att på torsdag drar jag och mina bröder samt massa kompisar upp till Öregrund till Mian där vi ska spendera midsommar tillsammans alla, och kommer åka hem senast på söndag om inte tidigare! .. kommer bli sjuukt skojj, har alltid så roligt med mina bröder och deras vänner .. :) helt underbart! ♥

Ikväll ska jag & mami spela bingolotto tillsammans haha, det är säsongsfinal och vi ska köra för fullt! har köpt dubbel lott, det menas med om jag vinner, så dubblas vinsten hähä :)

Mamma lagade en fruktansvärt god middag ikväll, eller laga o laga.. haha vi unnade oss gott :)  kräftstjärtar, stora räkor, skagenröra, kräftröra & massa paprika sallad tomater osv... underbar middag ♥

ska ladda upp lite bilder snart från min mobil, när jag fattat hur man gör! :/  Puss

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0