:):)

Imorgon gäller det, imorgon smäller det... imorgon tar jag STUDENTEN! med världens bästa kompisar! , finns vissa utanför studenten som är mina närmsta också, men jag har inte glömt er älsklingar (: ni vet vilka ni är!! .. imorgon så kommer det komma massa folk hem till min mottagning! , vi ska åka runt flak med min underbara klass samt vänner.. sen ska jag hem mottagningen där alla väntar, mina vänner  & min underbara släkt! :) .. efter det kommer de komma massa folk som ska festa hos mig, hela kvällen & natten.. som jag sagt förut, jag tror inte jag kommer åka in till stan.. för förra året, åkte vi in .. det gick inte komma in någonstans för det var för mycket folk.. så hela studenten var förstörd! , så vi ska clubba på lördag.. och ha en stor fest hos mig på fredag ! :) bara sånna jag känner inga andra.. =) .. underbart!!!
jag längtar så mycket  :)


Massa pussar & kramar /  världens gladaste tjej :)


I love you baby, alla dessa år tillsammans... vi har glidit fram och tillbaka .. men du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.. vi har hittat tillbaka, imorgon på min studentmottagning.. vi ska flippa hela kvällen/natten :) Love you.

Marielle Nilsson Björkman!



 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0