You know you love me ;)

Är du nöjd med ditt namn ; Ja det är jag!, ovanligt och väldigt fint..
Vad är “typiskt dig” ; Att skratta minst en gång varje dag :)
Något du ofta säger men inte egentligen menar ; Vad sa du? , fast man vet haha!
Vad är din största last ; Gottegris ibland när suget finns där.
Om du fick modifiera din barndom lite vad skulle då ändra på ; göra den längre!
Har du bra självförtroende ; Ja det har jag!, finns lite saker..
Är glaset halvtomt eller halvfullt ; Haha!, '' ring för en ny omgång '' ;)
Går/gick det rykten om dig i skolan ; Inget jag vet sådär grymt!
Ger du ofta komplimanger åt andra ; Så gott det går, försöker!
Vem berömde du senast och varför ; Min underbara mamma för hon orkar med mig :)
Om du var miljardär och skulle donera en förmögenhet till välgörenhet, vilken skulle det bli ; Svälten i Afrika.
En ovana du egentligen inte vill bryta ; Att sova ut HELA tiden!
Använder du kjol ofta ;  Det händer mest på sommarn.
Vad kom först: hönan eller ägget ; Haha, ägget eller va? haha!
Vad skulle du vilja bli bättre på ; Att hitta på saker! :p
Läser du http://sollis.blogg.se ; ehh? vem e det haha! diss ;) 
Socialt accepterad företeelse som du irriterar dig på ; Folk som skriker offentligt
Läser du innehållsförteckningen innan du köper mat ; om jag ej känner igen varan.
Vad tänker du göra nu ; Fortsätta svara på massa frågor!


Mer kommer senare i think ;) puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0