wiihoo

Fick en liten smaskig inbjudan av min kära vän Sandra! :) idag fyller nämligen Mia år! och det ska firas :) , så ska väl dit en stund ikväll och fira lite .. innan jag drar vidare om jag nu ska dra vidare, aah det visar sig lite senare! , ska kolla runt lite.. men ikväll vill jag verkligen ha kul!, orkar inte sitta hemma någon mer dag.. när det är så skönt ute på kvällarna också... det är såhär sommar ska vara, så varför inte njuta av den 24/7 , jo för det ska jag göra ikväll ! .. inga tider , inget gnäll .. nu ska jag ha kul ! :) .. vad ska ni göra en sån här fin onsdag? berätta gärna :) puss så länge.

( jag tänkte ha på mig någon av mina klänningar ikväll som jag köpte igår )  håll utkik sen för outfiten ;) 

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0