Svar till Elisa ;



Elisa : Hejsan, jag undrar vad du gillar för typer av killar, utländska svenska? .. hårfärg? ögon ? allt på en kille... puss kram / en trogen läsare :)

Svar ; Haha jadu, jag älskar ju utländska och svenska killar.. har haft några utländska killar men mest svenskar, kan ju passa på att säga att svenskar är bra för dem inte är så svartsjuka av sig, men där hänger det mest kriminalitet i!..medans utländska är grymt svartsjuka av sig , och ska lite bestämma .. men är inte så kriminella.. iallafall i min åsyn! sen finns de säkert annat.. men jag faller typiskt för killar som är lite bad boys av sig ;) haha! .. när jag träffar en kille, så tittar jag direkt på leéndet & ögonen, det faller jag för!.. hur charmiga dem är e också underbart! sen om dem är romantiska det är allt för mig nästan, jag dör för sånt.. en kille som vet hur han ska behandla sin flickvän är bäst! och det har jag fått uppleva, inte alls många gånger så för mig är det speciellt ...  hoppas du blev nöjd me ditt svar :) kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0