Svar på frågor ;

Svar på frågor till er läsare !

Hejsan jag undrar hur gammal du är och bor och vad du gör på dagarna??  ( jag älskar dinn blogg :) )

Svar ; Hejhej :) haha! .. jag är 19 år gammal och jag bor i Sthlm! .. på dagarna jadu om jag inte jobbar så umgås jag med mina vänner och sådär :) hehe .. tack så mycket hoppas du fortsätter följa den :) kramar!

Du har verkligen jätte fint utseénde, hur gör du för att hålla det så fint? några hemligheter? / kram Sanna

Svar ; Oj :) tack så jätte mycket verkligen ... jadu, jag gör inte så mycket! är bara naturligt .. men kan hända att jag smörjer in mig med krämer då & då :) ..

Trivs du med dig själv då? , vad är det finaste du vet på din kropp? eller asso vad är du nöjd med mest?

Svar ; Jag trivs jätte bra med mig själv, hmm ... mitt ansikte är det jag är mest nöjd för .. :)

Har du tagit studenten?? funderar du på att plugga vidare? isåfall till vad?? / Johan

Svar ; Japp jag tog studenten 5 juni nu i år! , plugga vidare (?) hmm .. haha plugga är inte direkt mitt starkaste ämne men någongång ska jag nog göra det, men inte just nu! till vad vet jag inte riktigt läkare , polis något i den stilen .. nu ska jag jobba leva livet och bara vara ! ..

Känner du dig mer svensk eller Italiensk? eller både och?

Svar ; haha! den frågan fick jag förut också haha ... jadu är som sagt både och , men jag älskar Italien och säger att jag är italienare om någon frågor, men skämms absolut inte för att jag är halvsvensk är mer stolt för jag är italiensk ! :)

Har du släkt & kusiner i Italien ?

Svar ; Ja det har jag! min mormor bor där nere & mina kusiner .. ska faktiskt ner dit nu 6 augusti till mormor :) ska bli underbart..

Kommer du gå med i paradise hotel om du kommer med för dem?? fett roolig gör deetttttt xD

Svar ; Haha! det är en fråga jag får varje dag av många! .. mina vänner tycker det ska bli jätte kul att jag ska på intervjuv, men som sagt jag skickade bara in det på skoj för att se .. sen så hade jag turen och ringdes upp! .. min mamma är inte så glad över det ,för hon har hört så mycket .. men man ska ju inte dra alla över samma kant visst ? ;) .. så jag får se, men det lockar något otroligt :) haha!

Djurgården eller Aik?

Svar ; Djurgården!


Vill du ha barn nu när du är så himlans ung? eller vill du vänta någrwa ååårr?

Svar ; Jag har alltid haft det svagt för barn, alltså älskar barn så fruktansvärt.. det kan vara också för jag har världens sötaste lillasyster som jag dör för ! .. jag vill jätte gärna ha barn, men det finns inte tid för det just nu helt enkelt ! :( men om något år garanterat :)

Vad tycker du om andra bloggare? tex , Kenza,Kissie, Blondinbella osv..

Svar ; Jag tycker inget speciellt om dem .. förutom att Blondinbella har blivit enformig och tråkig, Kenza uppdaterar inte så ofta ... och Kissie är bara en copyright! :/ tråkigt men sant! .. annars så kör jag mitt egna race :)





Hoppas ni blev nöjda me svaren, många kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0