saturday.

Hej underbara läsare! , idag har jag inte hunnit blogga.. har varit upptagen hela dagen! , började med att jag vaknade runt 12 imorse, gick ut på långpromenad me vovvsingen, sen åt frukost... vi drog iväg och fiskade i kyrkwiken vid åkersberga, inte så lyckat.. blåste som fan och dt gick inte så bra haha , pratar inte om det.. imorgon blir de Waxholm! :) .. iallafall, sitter här och lyssnar på musik pratar me vänner och dricker ett glas vin, som jag hållt på sen middagen runt 7? lite seg.. haha!, ska nämligen ut ikväll i think! .. blir våning träffa brudarna en stund, sen eventuellt bröllopsfest ikväll! .. det visar sig lite senare, men nu ska jag duscha fixa mig och klä på mig! ... puss så länge.


 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0